تاج: بهتر است مالکي رئيس هيئت‌مديره باشد
 
کلبه فراقط!!!
چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 1:39 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: به نظر من بهتر است فداحسين مالکي به عنوان رئيس هيئت مديره باشگاه انتخاب شود.


مهدي تاج با اشاره به شايعاتي مبني بر انشعاب و اختلاف در هيئت‌مديره پرسپوليس عنوان کرد: من تصميم به پاسخگويي به مطالب روزنامه‌ها را ندارم، چرا که ممکن است هر روز تيتري بزنند و ما بايد پاسخ بدهيم که اين موضوع درست نيست، اما تأکيد مي‌کنم در مجموعه هيئت‌مديره پرسپوليس هيچ اختلافي وجود ندارد.

وي اضافه کرد: پرسپوليس تيم بزرگي است و اگر نگوييم تيم ملي است اما اگر قوي و قدرتمند باشد سهم بسزا و زيادي در تيم ملي دارد. بايد تلاش کنيم پرسپوليس، قدرتمندتر از گذشته شود چرا که اين موضوع به سود فوتبال ملي ما است.

عضو هيئت‌مديره باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: در رده‌هاي پايه کارهاي خوبي صورت گرفته و بايد اين موضوع را در باشگاه بيشتر توسعه دهيم تا بتوانيم با سازندگي به پيشرفت پرسپوليس کمک کنيم.

تاج در پاسخ به اين سؤال که از بين شما و فداحسين‌ مالکي چه کسي رئيس‌هيئت‌مديره باشگاه پرسپوليس مي‌شود خاطرنشان کرد: آقاي مالکي دوست عزيز من است و اعتقاد دارم با توجه به اينکه وي يک عنصر سياسي است کارايي بيشتري نسبت به من دارد و به نظر من بهتر است وي رئيس هيئت مديره شود. بايد از ايشان و ساير اعضاي هيئت مديره که به من لطف داشتند تشکر کنم.

وي درباره اينکه تجربه حضور در سپاهان و فعاليت در هيئت‌مديره اين باشگاه را دارد گفت: بايد در حوزه‌هاي اقتصادي و برنامه‌ريزي کار جدي کنيم. در واقع دنبال اين هستم برنامه‌هايي که در باشگاه سپاهان انجام داده‌ام را در پرسپوليس نيز انجام دهم. اين توان در هيئت‌مديره پرسپوليس وجود دارد و بايد با همدلي و يکدلي شرايط را به سمت بهتر شدن پيش ببريم.

تاج درباره اينکه 20 سال در سپاهان حضور داشته و چه تشابهي بين اين باشگاه و پرسپوليس مي‌بيند، تأکيد کرد: ريشه هر دو باشگاه در شاهين است و پرسپوليس و سپاهان از مکتب شاهين پيروي مي‌کنند. من 20 سال در سپاهان حضور داشته‌ام و مرحوم حريري که بنيان‌گذار اين باشگاه بود يک شاهيني اصيل محسوب مي‌شد. مناسبات اخلاقي و رعايت ادب و احترام ملاک اصلي در باشگاه سپاهان بود و پرسپوليس نيز همينگونه است.

وي ادامه داد: تفاوت اين دو باشگاه در اين است که پرسپوليس نسبت به سپاهان بيشتر کانون توجه است. پرسپوليس اگر رشد کند تأثير ملي آن بسيار بيشتر از باشگاه‌هاي ديگر است.

تاج درباره حضور رويانيان به عنوان مديرعامل گفت: ايشان کارشان را انجام مي‌دهد و به اندازه کافي زحمت مي‌کشد. کمک‌هاي ديگران به رويانيان باعث مي‌شود برنامه‌هاي مد نظر زودتر به مرحله عملياتي برسد.

وي در پاسخ به اين سؤال که چرا از اسفندماه سال گذشته و پس از جدايي از فدراسيون فوتبال مصاحبه‌اي انجام نداده به فارس گفت: من در انتخابات فدراسيون در هيچ پستي کانديدا نبودم تا موضعي داشته باشم و به همين دليل صحبت خاصي انجام ندادم.

تاج در پاسخ به اين سؤال که پس از حضورش در پرسپوليس نيز صحبتي نکرده اظهار داشت: در پرسپوليس کار جدي انجام نشده و من اعتقاد دارم تا زماني که کار مثبتي انجام نشده نبايد صحبت کرد. مصاحبه، مشکلي را حل نمي‌کند و حتي ممکن است به مشکلات بيفزايد. بنا ندارم زياد صحبت کنم و مي‌خواهم انرژي‌ام را براي موفقيت پرسپوليس صرف کنم

عضو هيئت‌مديره باشگاه پرسپوليس درباره حضور اين تيم در رده شانزدهم جدول به فارس گفت: جاي پرسپوليس در اين رتبه نيست. قابليت‌هاي نهفته‌اي در پرسپوليس وجود دارد که بايد روي آنها کار شود. با آرام شدن فضا و دوري از فشارهاي روحي و رواني و تقويت روح دوستي، تعامل و تفاهم پرسپوليس در جدول صعود خواهد کرد. پرسپوليس هرچند شرايط سختي دارد اما در جدول صعود مي‌کند.

نايب‌رئيس پيشين فدراسيون فوتبال با اشاره به شرايط تيم ملي عنوان کرد: اگر تيم ملي به جام جهاني نرود همه متضرر مي‌شوند و فوتبال ملي ما آسيب مي‌بيند. در اين صورت حالت برزخي براي فوتبال به وجود مي‌آيد. اميدوارم همه دست به دست هم دهيم تا تيم ملي به جام جهاني 2014 راه يابد. اميدوارم تاثير کي‌روش در فوتبال ايران همانند تاثير ولاسکو در واليبال ايران باشد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان